Sammanfattning 2013

Sammanfattning 2013

1. Gjorde du nåt i år som du aldrig gjort förut?
– Ja, jag starta ett barnhemsprojekt i Uganda

2. Höll du några av dina nyårslöften?
– Jag kommer faktiskt inte ihåg om jag gav några nyårslöften, haha

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
–  Ja, det tror jag väl… Haha

4. Dog nån som stod dig riktigt nära?
– Nej, tack och lov

5. Vilka länder besökte du?
– Uganda ❤

6. Är det nåt du saknar år 2013 som du vill ha 2014?
– Nej, inte vad jag kan komma på nu.

7. Vilket datum från 2013 kommer du att minnas?
– Oj, hela maj och juni

8. Vad var din största framgång 2013?
– Att jag startade The Mirembe Children’s Project, och att projektet kommit så långt på så kort tid!

9. Största misstaget?
– Inleda en relation med en viss person.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
– Ja, blev riktigt sjuk i Uganda, vilket fortarande har konsekvenser i ena armen. Men tacksam att jag har livet i behåll

11. Bästa köpet?
– Flygbiljetterna till Uganda

12. Vad spenderade du mest pengar på?
– Projektet

13. Gjorde nånting dig riktigt glad?
– Ja, åkte till Uganda och träffade Christopher och alla mina älskade barn.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013?

– Skyscraper – Demi Lovato… haha och How – Regina Spektor

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
– Jag var lycklig!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
– Stått upp för mig själv mot vissa personer

17. Vad önskar du att du hade gjort mindre?
– Saknat

18. Hur tillbringar/tillbringade du julen?
– Men lilla familjen. Mamma, pappa Per och Ruben

19. Blev du kär under 2013?
– Ja och nej… Trodde jag var kär, insåg att jag inte var det och insåg sen att jag har känslor för någon annan.

20. Hur många one night stands?
– Haha! Inga!

21. Favoritprogram på TV?
– Orange Is the New Black

22. Hatar du nån nu som du inte hatade i början av året?
– Nej, hata är för starkt ord

23. Bästa boken du läste i år?
– Alla Hunger Games böckerna

24. Största musikaliska upptäckten?
– Vet inte… Regina Spektor fortsätter att leda, som hon gjort i mååånga år

25. Nånting du önskade dig och fick?
– Att återvända till Uganda

26. Något du önskade dig men inte fick?
–  Nej, inte direkt

27. Årets bästa film?
– Catching Fire!!!

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2013?
– Umgicks med bästa vännen Emma och hennes pojkvän och föräldrarna

29. Finns det nånting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
– Bo närmare Uganda

30. Vad fick dig att må bra?
– Familjen, Uganda, Silvia <3, livet

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
– Jennifer Lawrence, haha… Fast säkert inte på det sättet som frågan menar.

32. Vem saknade du?
– Min älskade lilla Silvia

33. De bästa nya människorna du träffade?
–  Alla barnen, alla människor i Uganda, Johannes som följde med till Uganda, ja… Säkert några fler som jag inte kommer på nu .

Kommentera

