Random facts

Image

1. Snusandedräkt, självgod, självisk

2. Självförtroende, fina ögon och humor

3. Spyor, spindlar och kryp

4. Jennifer Lawrence ( how hasn’t liksom)

5. Jag varken röker eller dricker… Men jag gillar färskpressad juice

6. Hmm… Catching Fire, as for now.

7.  Jag har alltid älskat namnet Paloma.

8. Paramore och Tegan & Sara

9. Regina Spektor

10. När jag var typ 6 år och nös framför hela klassen och jag blåste en snorbubbla. Det var pinsamt.

11. Apelsin!

12. ” Säg till när jag kan ringa”

13. Krig, homofobi, själviska människor som saknar förmågan att lyssna, orättvisor, fattigdom, korruption, SD och mycket mer. 

14. Uganda, alla mina 60 barn, rättvisor, kärlek och alla bra saker.

15. Jag hatar strumpor. Mina fötter blir klaustrofobiska.

16. Silvia, Christopher + familj, syskon, restrerande 59 barn, Uganda

17. Tree of Life, 11:11, blommor som connectar med min blomma på handleden

18. Det var en svår en, men att jag inte stått upp för mig själv tidigare

19. Låt hon vara trygg

20. Uhm… Flytta själv till Tyskland och MYCKET mer haha .

Kommentera

