The Mirembe Children’s Project

Måste erkänna att motivationen har varit låg de senaste veckorna. Trasig dator, och med allt som kommer med det… Efter i arbetet. Men efter att jag fått prata ut med Christopher idag så känns det faktiskt bättre och jag är redo att sätta igång igen, ännu mer än innan jul och trasig dator. Om ett X-antal dagar åker Johannes och Ella ner och jag får se bilder på mina underbara barn igen och när CHristopher öppnar presenterna jag skickat med. Det ska bli så roligt att se! Jag saknar allihopa så att det känns som att jag gå sönder, minst en gång om dagen. Att få se Silvia öppna sina paket kommer antagligen få mig att gråta, skratta och vilja råna första bästa bank så jag kan åka ner och krama henne på en gång. Men, ja. I höst är det dags igen, jag måste bara ha tålamod.

 

ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage

Kommentera

