Rekord!

Woohoo, rekord! Jag fick vara frisk i lite över en månad! Nu ligger jag i sängen med feber och migrän och hostar som en gammal man. Men vad gör det om 100 år? Hur som helst så har den här veckan varit bra! På alla fronter måste jag säga. För det första går projektet jättebra och vi har fått en bit mark från Notre Dame High School, skolan våra äldsta barn går på. Det är ofattbart hur lycklig jag är över framgången i projektet. I maj ska vi ha en ny Musik För Ugandas Barn ”gala” och det ska bli sååå kul! Hoppas vi kan slå vårat rekord från oktobers event! Så det längtar jag efter, väldigt mycket.

Idag blir det till att bara ta det lugnt, ska värma lite soppa från igår för att få någon ordning på halsen och bara vila. Jag ska inte träna eller något sånt, även om jag verkligen vill… Måste bli feberfri iaf. Trök! Aja, hur som haver så är det en fin dag ute och det är skönt att kunna ta det lugnt utan massor med stress. Försöka få lite jobb gjort också, eller jag ska få det gjort. Men först en kopp te och en film.

Peace out!

Kommentera

