Klockan är snart midnatt och jag är megatrött, men är inte riktigt redo för att sova än. Ska sätta mig vid photoshop och redigera lite bilder och sedan knäppa på en film för att se om jag kan få någon ro i kroppen.

Jobbade några timmar idag på mitt på dagen, innan jag gick till jobbet tog jag och Ruben en rask promenad till ”mormor”. Efter jobbet gick jag till IKEA för att kika på gardiner, men de gardinerna jag ville ha var tyvärr slut. Så kom därifrån med fyra matlådor och dlmått. Sprang även in på Coop för att handla lite varor jag glömde handla igår. Sen gick jag och hämtade Ruben hos mor och vi gick hemåt i regnet. Sedan Ruben ändrat mat till färskmat så har han inte bara gått upp i vikt utan han har också blivit frisk. Han kräks inte länger, han har inga hemska blodblandade diarréer och han är pigg. Maten han äter heter ”VOM og hundemat”, han älskar det. Det är dock inte så trevligt att skära i och lägga ut. Luktar illa och är blodigt, men han är frisk igen och det är det som är huvudsaken. Kommer aldrig mer gå tillbaka till torrfoder. Alla hundägare borde ge sin hund chansen att äta färskfoder!

Hur som haver, photoshop och film var det. Godnatt

 

Peace out

Kommentera

