Mycket nu

Jag borde faktiskt sova. För en timme sedan. Men det är svårt att sova när jag är uppspelt för imorgon, orolig för henne och väldigt pigg.

Jag har funderat på att ta en promenad, men njae, Ruben är hos mamma så då känns det inte så ‘säkert’ att gå ut och gå faktiskt. Och jag borde bara lägga ifrån mig allt och försöka sova igen, men har en känsla av att det är lönlöst.

Morgondagen ser jag framemot, första dagen på nya jobbet. Är jättenervös, men så glad att jag fått den här chansen. Det kommer bli en lång dag, men det kommer gå bra.

Jag längtar tills på lördag! Då ska jag in till Falun igen och träffa lite människor på en förening som heter JOKO. Det ska bli jätteroligt. Det ska bli roligt att träffa människor med samma syn på människor som jag, som har samma intresse och delvis delar erfarenheter med mig. Det kommer bli super! Trots det att jag har underbara vänner så är det inte många av dem som bor i närheten av vart jag bor nu, därför är det extra roligt att träffa nya personer för att bygga upp nya vänskapsrelationer.

Om 198 dagar är det dags att åka till Uganda igen. Det känns jättelångt borta, vilket det säkert är också, men det kommer nog gå fort. Först är det vårmarkanaden sedan ‘ Musik för Ugandas Barn #2 ‘ Sen är det en sommar full med jobb och andra roligheter , sen är det nästan dags att åka, haha.

Nej, sova var det (<—- titta på film)
Peace out!

20140306-225048.jpg

Kommentera

