Första dagen på nya jobbet.

Tror inte jag somnat så snabbt någonsin, som jag gjorde igår kväll. Första dagen på nya jobbet gick tiptop och jag trivs jättebra. Ska jobba hela nästa vecka också och det känns jättebra. Dagen gick både jättesnabbt och jättelångsamt. Men det var en bra dag!
Jag var så sjukt äckligt nervös på morgonen att jag trodde jag skulle dö. Men den känslan gick över ganska snabbt. Sen rullade dagen på och timmarna gick.
Idag skiner solen och det ser ut och bli en riktigt härlig dag. Ska vakna till och ta Ruben på en promenad alldeles strax. Funderar på att ut och fota med honom senare i eftermiddag. Får se om det blir så.
Låt dagen börja!

Peace out!

Kommentera

