Jomen alltså atte’

Note to myself – Att äta en väldigt stark maträtt med ett sår i läppen är inte att rekommendera . Ja, egentligen har jag inget vettigt att skriva idag heller… Jag lyssnar fortfarande på Regina Spektor och jag mår likadant som igår. Men eftersom jag har enormt skrivsug tänkte jag att jag skulle försöka mig på att göra ett inlägg som går att förstå and that makes sense.

Jobbade idag, gick lika bra som vanligt och det enda som hände var att jag fick ett huvud över munnen och min framtand tyckte det var dags att pierca underläppen. Det var en ny upplevelse. Overall, så var det en bra dag. Nu sitter jag vid köksbordet och har precis ätit middag och lyssnar på, as I said earlier, på Regina Spektor. Jag lyssnar alltid på henne när jag saknar och tänker tillbaka på tiden jag var ung… Det var tider det, haha. Nej men seriöst, hon har ‘varit med’ ett ex-antal gånger när saker och ting har gått åt skogen och livet gjort en totalvändning. Jag tror att många av er har någon låt som ni lyssnar på och tänker att ‘åh, det där är så situationen jag är i nu eller har varit i’. Så är det när jag lyssnar på ‘ Samson ‘ … Det tog mig 2 år innan jag kunde lyssna på låten igen efter att livet tog en rejäl vändning, åh och ‘ Laughing With’.

Tror jag har en sån där kväll ikväll där jag saknar lite extra mycket, efter livet som var och efter ett liv som kommer komma snart. Missförstå mig rätt, mitt liv är rätt så awesome just nu, men det är en stor bit som fattas och jag vet att den bara kan komma i framtiden och förhoppningsvis inom ett par år. Men det får tiden visa, vilket gör mig så frustrerad. När jag inte kan påverka något, mer än att jobba skiten ur mig, försöka få ett fast schema asap och bara fokusera på ‘målet’ vilket är att få hålla henne i mina armar och aldrig släppa taget. Men, det är sen, i framtiden och jag måste fokusera på nuet, leva och njuta av att jag har ett skitbra liv nu. Ett nytt kapitel har precis börjat, nya kontakter, nya erfarenheter, projektet som bara växer för var dag som går och ett jävligt händelserikt liv, haha. Jag är nöjd! Jag bara saknar lite extra ikväll och är lite sur för att jag inte har några frysta blåbär hemma. Och nu nös jag också.

Nej, om jag skulle ta mig i kragen och klä på både mig och Ruben och kila ut på en promenad. Sounds like a plan.

Peace out.

Ps. Den andra delen av krocken fick bara en bula och mår bra, haha. Ds

 

 

Kommentera

