Rubrik!

Det är kolsvart i min lägenhet, av någon anledning har jag släkt alla lampor. Jag vet inte riktigt varför. Jag har en sån där kväll där jag bara skriver. Jag måste skriva. Jag sitter här med min chailatte, Rönnegård i öronen och tänker på Uganda. 4 månader. Det är långt, samtidigt inte, men just idag är det jättelångt kvar. Men det kommer gå fort, it has to. I alla fall så… Dagen har spenderats med promenader och musik… Tog en 2,5 h lång promenad med Ruben, det var väldigt skönt och han blev helt slut. Imorgon hoppas jag på en likadan promenad efter storstädning och tvättstuga. Ta en omväg när jag går och lämnar Ruben hos mamma, på onsdag är det dags för ännu ett dygnspass. Jag trivs verkligen bra på mitt jobb och det är ändå ganska härliga arbetstider. Efter denna vecka är jag ledig i en vecka… Kan ju meddela att jag har varit ledig i 6 dagar nu också, haha. Det är skönt och jag hinner med projektet mycket bättre också.

I helgen var det Musik för Ugandas Barn #2, det gick jättebra och vi fick iaf ihop närmare 4500kr. Det är inte illa. Så imorgon, om jag hinner, ska jag till banken och sätta in allt. Annars blir det på torsdag efter jobbet. Direkt in på sparkontot så vi kan börja bygga snart! Jag nös, bara så att ni vet. Nu blev det skrivtorka bara för att jag hade sådant sug efter att skriva. Iof så skrev jag nyss ett jättelångt inlägg som är lösenordsskyddat, men jag ville skriva ett ‘offentligt’ inlägg också. Men nu vet jag inte vad jag ska skriva. Tror jag ska knäppa på en film på netflix, det eller fortsätta lyssna på musik. Tål att tänkas på.

Peace out !

Kommentera

