Rambling once again

Sitter på balkongen hos mamma, Ruben ligger på sin lilla kudde och blickar ut över sportfältet. Gårdagen var awesome! Åkte till Smedjebacken och Hälsomässa. Det var jättetrevligt och vädret var ju underbart ! Jag kom hem med ett par supersnygga byxor från Petra Kvännos lilla affär. Sen såg jag något avsnitt (läs 3) av Game of Thrones. Ja, alltså… Min fråga är ju varför ingen har rekommenderat den serien till mig förut. Nu ist är jag helt inne i den och har råkat se två hela säsonger på 4 dagar – Kan inte vara hälsosamt någonstans. Närmare kvällen tog jag med Ruben på en riktigt lång promenad i kvällssolen och jag kan medge att ett tag hade jag ingen aning om vart vi var, haha. Men efter 1½ h var vi hemma. Trötta och välrastade.

Idag vet jag inte riktigt vad det blir. Har lite projektjobb att fixa samt skriva lite för ett annat projekt som jag inte tänker vara så öppen om just nu. Det ser ut att bli lika fint väder idag så det får bli en skogspromenad också. Det får hinnas med. Oh how I love this time of the year. Just nu kokar äggen på spisen, grannen dammsuger och Ruben jagar en fluga. Jag trivs ganska så bra med livet idag. Ska ta vara på dessa två lediga dagar jag har kvar, sen är det jobb igen.

Mitt skrivsug gjorde sig inte rättvisa idag så jag tänker avsluta här och äta frukost och lyssna på bra musik!

Peace out !

Kommentera

