Sjukstuga

Sekunden jag kom in med Ruben började det regna. Tur för honom, nu ligger i sin lilla fåtölj och halvsover. Själv har jag feber, ont i magen och en huvudvärk från helvetet. Jag ska strax springa till hemköp och köpa alvedon eller något sånt. Känner att det behövs. Typiskt att vara vuxen, gå ut trots att man är sjuk, haha. Men vissa säger ju att det är bra att komma ut lite när man är sjuk, så får väl tro på det och ta den 15 minuter (långa) promenaden för att få min alvedon. Sen ska jag ligga och sova hela dagen, ja nästan då…

Igår pratade jag med Christopher och Ssenyange på Skype, alltid lika roligt. Tänk att det är lite mindre än fyra månader kvar innan jag får träffa dem igen. Det måste gå fort, det kommer gå fort. Nej, det får bli ett kort inlägg ska väl gå och köpa alvedonen så att jag orkar med dagen.

 

Kommentera

