Glass i denna värme

Så varmt och skönt det är ute och jag är så glad att jag mår bättre idag! Har nyss varit och fikat med mamma, Per, Lena och Samira. Det var gott med glass i detta underbara väder. Tog mammas cykel med mig hem och nu ligger jag och Ruben och myser. Imorgon är det dags för jobb igen och jag tycker det ska bli riktigt roligt. På fredag när jag går av jobbet tänkte jag hämta Ruben ( om det inte är alldeles för varmt för honom) och gå upp i skogen på skogspromenad. Ta med lite kall dryck, någon smörgås och vatten till Ruben och bara promenera till någon bäck. Optimalt. I will do. 

Den här dagen har gått sjukt snabbt och jag vaknade tidigt. Ska försöka hålla mig vaken nu så att jag inte är  uppe hela natten, blir lite jobbigt att jobba då, haha. Somnade vid halv fyra inatt… Det var mindre kul. Men har inte känt av det så mycket idag. Det kommer väl nu när jag slappnar av och bara är. Har lite mer städning to do innan mitt dygspass och disk. Men det går snabbt, är nästan klar. 

Nej, lite musik och lite photoshop sen städa. 

Peace out 

Kommentera

