Gå vidare, sol och cappuccino

Har precis haft ett jättebra superduperbra samtal med Christopher och vi har kommit fram till mycket som eventuellt ska göras för projektet! Jag är på bra humör, vädret är underbart och på måndag ska min lägenhet äntligen bli renoverad. Tur i oturen är det på min lediga vecka så jag vet inte riktigt vart jag kommer spendera mina lediga timmar någonstans. Men det visar sig. 

Just nu pausar jag på min lilla uteplats och ska snart gå tillbaka in och göra klart i lägenheten. Ska skruva ner alla gardinstänger och lampor osv. Sen är det klart! Eller nja… Måste fortfarande flytta på ett 50kg 100 årigt skrivbord – Själv. Önska mig lycka till ! Nu gick det förbi en halvnaken man med en barnvagn. ”Saker man ser på varma dagar”.  Åh, jag är på sådant bra humör! Glad glad glad. På måndag efter jobbet ska jag göra klart min ryggtatuering. Det är lite i fyllning och bakgrund som ska göras. Yay på det! Jag tatuerar alltså över min förra tatuering också… Det är med dubbla känslor. Jag vet ju att den finns där, fast i bakgrunden lite gömd så där. Men det är för mitt eget bästa och så… Dags att gå vidare!  Älskar min nya tatuering, den är så grym!  Sen ska jag låta den läka och sen blir det på armen också, men det blir lite senare. Vet inte om det blir före eller efter Uganda. Det är ju som lite lättare att få infektioner i Uganda än här, det är som lite varmare. Får se! 

Här om dagen drack jag tre cappuccio… Somnade inte förens 3 på natten, haha. Det var lite komiskt. Jag är inte van. Nej, men Olga nu måste du komma igång med lägenheten igen, göra klart! Måste äta lunch också, i denna värme. 

 

Peace out love!

Bild

Lämna en kommentar