Hemsidan och té

Lördagkväll,, afrikansk och kommunistisk musik i öronen, té och jättemycket hemside redigerande – Så har de senaste 4 timmarna sett ut för mig… Och ett 2 timmar långt telefonsamtal. Jag menar, jag klagar inte alls! Det är en bra kväll med pauser för promenader med mitt energiknippe till hund. Han har sedan igår försökt ta sig in under bäddmadrassen på sängen och det driver mig till vansinne. Jag vet inte vart han fått den idén ifrån, haha. Nu ligger han och stirrar på mig medan jag klunkar té, känns bra.

 

Dagen har gått ut på fixa med den engelska hemsidan till projektet, städa och gå ut med Ruben. Det har alltså inte hänt så jättemycket. Det tar längre tid än vad man kan tro att bygga upp en enkel liten hemsida. Men jag hoppas att jag är klar tills måndag kväll i alla fall… Eller jag har det som mål. Nu ska jag fortsätta!

 

Kommentera

