Vingligt

Snart är denna vecka slut! Och jag tycker det ska bli ganska så skönt att den tar slut. Det har varit en sådan där vecka som det känts som jag inte riktigt varit med. Lite trött, sliten och vimsig ungefär.  Det har varit en vinglig vecka, men nästa vecka kommer bli bättre, for sure! Why? För att jag kommer göra den bättre.  Tror inte jag haft en ‘dålig’ vecka förut. Men någon gång ska väl bli den första. Just nu ligger jag med datorn i knäet och funderar på om jag ska titta på en film, dokumentär eller sova. Det sistnämnda blir svårt eftersom jag råkade somna på mammas soffa och sov till sju… MEN, det gör inget. Då har jag chansen att hitta en bra dokumentär eller så.

It’s less than 3 months now guys! Ja, dagarna liksom bara flyger iväg… Snart är jag där jag hör hemma! 😀 Så glad, uppspelt och lycklig över att ha chansen att åka tillbaka snart! Wiie.

 

Nej, kort inlägg, nu ska jag göra något annat.

 

Peace out

 

Kommentera

