Nesting och otålig

Det är två månader kvar och jag märker själv att jag börjar planera mer, och ja, jag har börjat ‘nesting’. Jag packar ner kläderna vi fått donerat till barnen, sen packar jag om dem osv, haha. Jag går och tänker på allt som ska göras, nya planer, framtidsplaner för projektet osv. Har lite planer som jag ska framföra till Christopher, som för övrigt fyller år idag ( 14/7 ) , så grattis till världens bästa Christopher!

Mittemellan ”nesting” och hemmet så jobbar jag på. Just nu går jag på två scheman, men bara 3 veckor till. Sen återgår jag till vanliga schemat på mitt fasta jobb. Sommaren rusar iväg och halva juli har redan gått. Det går snabbt! Så snabbt att det skrämmer mig lite, snart åker vi och de två veckorna där kommer springa iväg. Och det vill jag inte. Önskar jag kunde göra allt i slow motion där så jag slapp lämna barnen och människorna jag älskar. Men! Men, det är redan planerat att jag ska åka tillbaka i februari och i november blir det ännu ett evenemang för projektet. Så det blir en upptagen höst och vinter. Vilket jag ser framemot.

Nej, jag borde sova nu. Det är sent och jag ska upp tidigt och jobba imorgon. Sen på onsdag ska vi åka till I som också ska följa med i september! Vi är uppe i 8 (!!!) stycken nu som åker till projektet. Tänk att vi växer så snabbt och att det bara går framåt. Jag tackar vem det nu som har koll på oss. Jag high fivar mig själv och Christopher för vårar hårda arbete att få det här att funka. Vi gör ett bra jobb, vi ger inte upp för lite motgångar utan fortsätter och kämpar på.

Godnatt!

Peace out!

Kommentera

